Bądź na bieżąco!

3 stycznia 2013

Wyniki!!!

Przepraszam, że musieliście tak długo czekać. Szczególnie osoby, które wzięły udział w zaległym konkursie. Jestem obecnie jedyną adminką strony i trudno jest mi pogodzić prowadzenie bloga ze studiami i innymi ważniejszymi rzeczami. Mam nadzieję, że mi wybaczycie...

Konkurs 2-tematyczny
-Tematyka Świąteczna-
(Udział wzięło 10 autorek, które nadesłały łącznie 11 prac)


-Tematyka: Afera-
(Napisania jedno-parta konkursowego podjęła się tylko jedna autorka z jedną pracą.)

Zaległy konkurs
(W konkursie wzięło udział 12 autorek, z 13 pracami konkursowymi)
Wyróżnienie - http://pisz-1d.blogspot.com/

___________________________
* Obserwujcie uważnie tablicę punktową na pisz-1d. Pierwsza dziesiątka autorek z największą ilością punktów będzie miała szansę otrzymać nagrodę rzeczową związaną z 1D!
* Również na pisz-1d odbywa się głosowanie czytelników na najlepsze jedno-party 

Nabór do załogi bloga
1. Elizaanna (elizaanna@o2.pl)
2. Irytek (irytujacy.irytek@gmail.com)
3. New Girl (new.girl@onet.pl)
__________________________
Proszę, aby wyżej wymienione osoby (jeśli nadal zainteresowane są współpracą) odezwały się do mnie w przeciągu 10 dni. 

1 komentarz:

  1. Aaaaaaaaa, w końcu wyniki na które tak długo czekałam i na dodatek dowiaduję się, że wygrałam! O.o ;D Nie spodziewałam tego, dziękuję bardzo! ♥ ale się tym jaram. ^.^ pookolorowana

    OdpowiedzUsuń